21 oktober 2006

Velkommen!

Velkommen til min helt nye og friske blog. Efter længere tids overvejelse, er jeg nu sprunget ud i det. Det var deltagelsen i årets DMA-konference i San Francisco, som gjorde forskellen. DMA er årets begivenhed indenfor Direct Marketing, og i år gik det for alvor op for mig, at digitalisering og dialog nu endelig smelter sammen, takket være Web 2.0, RSS, Blogs mv. Det handler om at give brugeren kontrol over dialogen, hvilket der har været optakt til i gennem flere år, men uden at det har haft sit afgørende gennembrud. Det er jeg overbevist om, vil ændre sig i de kommende år.

Hvad skal min blog så handle om? Mulighederne er jo uendelige, men jeg vil forsøge at skabe en debat om Marketing, dialog og kommunikation. For at sætte scenen vil jeg tage udgangspunkt i mine egne erfaringer, som marketingansvarlig for TrygVesta.

Håber du finder det interessant og vil deltage i debatten :)


Ingen kommentarer: